(+4) 0256 472 213

1. Derularea operațiunilor de vânzare pe site

Puteți cumpăra produsele noastre on-line urmând pașii de mai jos:

a. Selectați produsul pe care doriți să-l achiziționați și apăsați butonul  "ADAUGĂ ÎN COȘ". Veți fi apoi direcționat automat către pagina de vizualizare a Coșului de cumpărături, unde puteți să vizualizați produsul existent în coș, toate informațiile disponibile despre produs, să modificați cantitatea pe care doriți să o achiziționați sau să ștergeți produsul.

b. Pentru a adăuga și alte produse în coș, reveniți la site prin apăsarea butonului „ÎNAPOI LA PRODUSE”, selectați produsul pe care doriți să-l achiziționați și apăsați butonul  "ADAUGĂ ÎN COȘ". Produsele alese vor rămâne în coș.

c. Pentru finalizare comandă, apăsați butonul „FINALIZARE COMANDĂ”.

Aveți la îndemână 3 opțiuni:

CLIENT NOU - Pentru a continua procesul, accesați succesiv secțiunile și completați câmpurile obligatorii. Avantajul acestei opțiuni este faptul că, la o revenire pe site și efectuarea unei achiziții, completarea câmpurilor necesare pentru livrarea comenzii se va face în mod automat. După ce ați bifat căsuța unde se specifică că sunteți de acord cu Termenii și condițiile, apăsați butonul „FINALIZARE COMANDĂ”.

COMANDA FĂRĂ ÎNREGISTRARE - Pentru a continua procesul, accesați succesiv secțiunile și completați câmpurile obligatorii. Această opțiune presupune completarea manuală a tuturor câmpurilor necesare livrării comenzii ori de câte ori se efectuează o achiziție. După ce ați bifat căsuța unde se specifică că sunteți de acord cu Termenii și condițiile, apăsați butonul „FINALIZARE COMANDĂ”.

AUTENTIFICARE - Dacă aveți deja cont, trebuie doar să vă logați, să bifați căsuța Sunt de acord cu Termenii și Condițiile, și să apăsați butonul „FINALIZARE COMANDĂ”.

Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, indicați acest lucru prin selectarea la „Altă adresă de livrare” a butonului „Da” și completați câmpurile obligatorii de la sfârșitul formularului.

După finalizarea comenzii, veți primi un email de confirmare care va conține toate detaliile comenzii.

2. Modalitatea de livrare și plata

Plata:

Plata se va efectua în numerar sau ramburs.

Livrarea:

Produsele comandate vor fi livrate în ambalaj original. Expedierea produselor se va face oriunde în România, la adresa de livrare specificata în comandă.Termenul de livrare obișnuit al produselor comandate on-line pe site-ul oficial al companiei se încadrează între 1-3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către EXHELIOS. Excepție fac cazurile de forță majoră (calamităţi, dezastre naturale, drumuri impracticabile, accidente etc.).

Pe teritoriul României:

  •  la comenzi mai mari de 50 lei, livrarea este gratuită, costurile de transport fiind suportate de Exhelios;
  •  la comenzi mai mici de 50 lei, costurile de transport sunt de 15 lei și sunt suportate de Client.

Pentru livrări în afara României:

  •  costurile de transport vor fi comunicate pe baza comenzii primite și sunt suportate de Client; livrarea se va face numai după acceptarea și plata de către Client a taxelor de transport.

3. Politica de returnare

Clientul are dreptul de a solicita returnarea produselor în termen de 30 zile lucrătoare de la recepția acestora, fără penalități și fără a indica un motiv, având doar obligația de a suporta costul direct al returnării produselor.

Clientul care dorește să returneze comanda primită, total sau parțial, trebuie să înștiințeze EXHELIOS în scris, în termen de 48 ore de la primirea acesteia, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numerele de fax 0256473112/0256472213 indicând referința comenzii, produsele și referința documentului de transport cu care au fost expediate acestea, precum și detalii privind modul de rambursare a banilor (contul bancar în care să fie virați banii).

Dacă produsele livrate au fost însoțite de eventuale cadouri, când se returnează produsele trebuie să se returneze și cadourile, în ambalajul original, sigilat și fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură.

Dacă au fost cumpărate mai multe produse de același fel și se dorește să fie returnate toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse se acceptă doar dacă sunt în ambalajul original, sigilat și fără să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură.

EXHELIOS se obligă să ramburseze sumele încasate pentru produsele returnate în maxim 30 zile lucrătoare de la recepția lor. Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.
Dreptul de retur în 30 zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul  http://aliphia.ro/. Persoanele juridice nu au dreptul la retur!

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați pe e-mail sau la unul din numerele de telefon afișate pe site-ul http://aliphia.ro/.

În cazul neridicării comenzii de către client:

În cazul în care clientul nu-și îndeplinește obligația de a ridica comanda și a plăti contravaloarea ei ramburs, așa cum s-a angajat în momentul lansării comenzii, EXHELIOS este îndreptățită să solicite plata transportului tur și retur, a oricăror taxe și penalități. În cazul în care clientul nu își îndeplinește obligațiile asumate la lansarea comenzii pe cale amiabilă, EXHELIOS își rezervă dreptul de a acționa conform legilor romane în vigoare pentru a putea recupera pierderile cauzate de nerespectarea îndatoririlor clientului.

4. Promoții și concursuri

EXHELIOS stabiliește regulamentele promoțiilor și a concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștiință eventualilor participanți prin intermediul magazinului online propriu sau prin mesaje folosind poșta electronică. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea, promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil. EXHELIOS nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o poate întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.